fredag 29. april 2011

Dag 30–30 Day Song Challenge

 

Day 30 – your favorite song at this time last year

 

I fjor påca denna tiå så slapp Gorillaz sitt første album på 5 år. Det tok ikkje lång tid før all aen musikk var sjøve teside i ein periode. Ein av låtene eg likte best då var “On Melancholy Hill” mye på grunn av stilen. Teksten e litt småtrist, men melodien e kjempelystig og sommerslig.

“You can’t get what you want, but you can get me”

(Funke bra som sjekkereplikk)

Då har eg fått gjennomført “Challangen” (med ein liten ferie ilagt på slutten).

Eg e i et småprosjekt humør for tiå, så det dokke kanskje opp nåken flerre innlegg som tar for seg nåken av prosjektene mine.

Eg har blandt annet ei urna te som eg har tenkt å setta opp, men eg vett ikkje ka eg ska ha oppi an endå, men tror det blir nåke krydderurter eller nåke. Forslag?

Ingen kommentarer: