tirsdag 26. januar 2010

Økonomi og vellykka date

Har sotte å grubla på kossen eg sko få budsjettet te å gå opp denna måneden. Utgiftene blei større enn inntektene denna måneden og 3 uker før lønn så var det lite igjenn på kontoen. Men idag så dokka det plutselig opp nåken penger som gjør at eg kanskje får te budsjettet likavel (sjøl med ein EU-kontroll på bilen). Eg vett ikkje kor pengene e komt fra endå, men eg mistenke Hydro-texaco kortet mitt (står der at pengene en spare opp vil bli utbetalt i januar/februar. Kjenne eg fikk senka skuldrene litt nå, hehe.

Eg har igjen hatt ein vellykka date i søvne… Denna gången så kjente eg igjen jentå eg var på date med… Nemmelig fra den tilsvarande drømmen eg hadde i slutten av oktober i fjor… Eg “quote” beskrivelsen av henna fra innlegget “Sånn listeoppdateringsting igjen…” posta av meg den 27. oktober i fjor (2009).

“hu var middels høy med normal kroppsbygning, halv langt mørkebrunt hår, knall blå øyne og kjempesøt…”

Kem e du og kor finne eg deg?? Kjenne at detta begynne å bli litt rart…

Oppdatering 26.1

Eg hadde rett i at nåken av de ekstra pengene som dokka opp var fra hydro texaco (kjekt med bonuskort!), men så dokka det opp nåke penger fra et salg av volvodekkene mine (pappen har vært flinke selger :P). Plutselig så var den økonomiske kabalen løst og EU-kontroll te bilen bestilt!

Ingen kommentarer: