tirsdag 27. oktober 2009

Sånn listeoppdateringsting igjen…

Då var det blitt nåken dager siden siste oppdatering igjen, men eg kan nevna ka som har skjedd på de få dagene:

  • Hybelen e blitt rydda!
  • Testa ut ein geniale ting… De på butikken kandte det ein “Støvsuger”. E heilt genialt! Eg fant ut at eg hadde et rødt teppe i stuå mi!!
  • Hatt besøk av Markus og Christine. Var kjempetrivlig, og e ein opplevelse eg håpe å utforska litt mer.
  • Vert på gudstjeneste i Filadelfia. Var trivlig det, men eg fikk ikkje med meg nåken ting, for med ein gång presten blir engasjert og begynne å skrika så lokke øyrene mine seg automatisk og tankene flyr avsted te heilt andre ting.
  • Hybelen e blitt delvis rotete igjen (tror eg må ta meg litt sammen og får smårydda alt igjen).
  • Eg har hatt ein 100% vellykka date her om dagen!!!… Så våkna eg… (Kjente heller ikkje hu eg var på date med, men hu var middels høy med normal kroppsbygning, halv langt mørkebrunt hår, knall blå øyne og kjempesøt…).
  • Kjøpt meg “Eplekutter” (sånn ronn ting med håndtak som kutte eplet opp i 8 biter og fjerne kjenrnå).
  • Har og kjøpt inn masse epler (Namnam)
  • Ifølge denna testen så komme eg te å få 2 onger i løpet av mitt liv.
  • De var tom for Laktoseredusert melk på ICA ikveld (skuff)
  • E veldig lite kreativ med innleggstitler for tiå.
  • Tilbuds nugatti forsvinne fortere enn ikkjetilbuds nugatti… Mystisk…

Ingen kommentarer: