torsdag 14. januar 2010

Snart lønn og kokkosnøtthuler

Då e det snart lønning og eg e rimelig sikker på at den e ca oppbrukt allerede. Igår henta eg bilen på verkstedet og fikk med meg ein faktura. Må bare si at Sørlandets Bilverksted AS har gitt meg veeeldig god service og ikkje minst oppfølging om når de kan se på bilen, ka de har fonne og når bilen e klar te henting. Eg betale rett og slett verkstedregningen med glede!

Har endå ikkje testa bilen på nåke særlig distanse endå, men an funke bra te og fra jobb. Tenkte eg sko kjøra litt på e18 mellom sørlandsparken og hånes ein periode ein seine kveld/natt for å testa an på långkjøring uten å kjøra for långt hjemmaifra :P

Ellers så klør eg i fingrene etter et par små akvarieprosjekt. Eg har lyst å laga mine egne huler te nåken av fiskene mine. Tenkte då å setta sammen nåken steinhuler. Då trenge eg akvariesilikon og stein (planlegge å finna stein ute i naturen, men det e litt mye snø for tiå så den typen hula må sikkert venta litt…). Men det eg ska laga e ein såkalt kokkosnøtthula. Te det så trenge eg kokkosnøtter og nåke å laga hål i de med og nåke å dela de med. Vurdere faktisk å kjøpa meg ein litt rimeligge drill. An trenge ikkje å vær batteridreve eingång, klare meg fint med ein nettdreve (med ledning) i første omgang. Delingå tror eg at eg ska forsøka og ta med dremmelkopien min så får eg testa den og. Hadde sikkert vært lurt og hatt ein fil og nåke stive børster te prosjektet og, hehe.

Har fri på Fredag så det blir ein handle, betale regninger og hobbydag! Eg glede meg faktisk som ein onge. Blir kjempespennande og prøva å gjør nåke nytt (og praktisk!).

Men ska tidlig på jobb imårå så nå må eg hoppa te sengs så eg får lest ett kapittel eller to i bokå før eg sovne :D

3 kommentarer:

Maria sa...

Ka bok du lese for tiå? Eg har satt meg som mål å lesa alle Harry Hole bøkene t Jo Nesbø, begynte på den tredje, Rødstrupe, i går :-)

Unknown sa...

E nå halveis gjennom bokå "The Mystic Rose", 3. bok i "The Celtic Crusade" av Stephen Lawhead.

Av ein eller aen grunn så lese eg stort sett bøker av engelske forfattere og på engelsk då såklart!

Maria sa...

Ska sei. Godt å vedlikeholda engelsken litt, d burde nok eg o gjort :P men men, mye ein burde burde ;-)