mandag 4. januar 2010

Litt nytt + Muppetvideoer!

Eg e nå mye mer oppegåande enn eg har vært den siste ukå. Tror eg har hatt svinasjukå bare uten svinet på ein måte. Eg får fortsatt ekstremt vondt i hodet av og smila, nåke som gjør jobb ekstra krevande (nytta ikkje å stå i kasså å vær sur :P).

Eg blei så lei av å sløva på hybelen at eg for på jobb igjen idag. Siden eg e blakk og bilen e på verkstedet så var det bare ein måte og komma seg på jobb. Eg heiv på meg varmt yttertøy, hansker, pannebånd og hodetelefoner tekobla ein diskman med nybrent diversemusikk på “random” og fikk meg ein fine tur på 55 min med egenplokka musikk. Eg fikk haika med nåken hjem så eg slapp og gå då, men blir nokk endå ein gåtur på meg imårå (ikkje det at eg har nåke imot det. E faktisk litt hærlig. E så fint med snø overalt!

Eg har fonne ut at det viktigaste med turgåing og trim e riktig motivasjon og det får eg av musikken eg spille. E nesten som eg føle for å synga og dansa meg avgårde… E bare at det blir så flaut når eg treffe andre personer då, hehe.

Det har i den siste tiå dokka opp ein del nye muppet videoer på nettet så eg slenge med nåken på slutten her!! (anbefale spesielt video 1, 3 og 6!!)

6 kommentarer:

Chris (Libris) sa...

Morsomme videoer :)
hei forresten! lenge siden sist, godt å se du er på beina igjen. åssen går det ellers me dæ?

Maria sa...

Hehe, ser for meg at du synge å danse deg avgårde t jobb :-) nå i denna kuldå kan du jo bare slenga på deg ei finlandshetta så e d ingen så kjenne deg igjen ;-) eg kjørte faktisk forbi ein så sykla med svarte finlandshetta her ein dag... må sei eg skvatt litt før eg fniste godt for meg sjøl ;-)

Unknown sa...

@LibrisChris:

Går stort sett fint her. E'kje så mye som skjer for tiå utenom jobb. Må komma meg ut på Libris ein tur ein gång... Har fårtsatt ein bok eg må kjøpa (Slutten)...

@ Maria:

Kan ikkje du strikka ein finnlandshetta te meg da?? Svarte med Oransje Expert logo (enten på sidene eller ein stor i bakhodet) :P

Holde stort sett sang og dans inni meg mens eg går te jobb (me unntak av kyllinggange hvis eg fryse veldig, hehe)

Libris-Chris sa...

Ja det må du, du skal jo få noen fortjente prosenter også. :)
hva synes du om nivået på norsk mgp i år da? :p

Unknown sa...

Hehe, eg har faktisk ikkje fått med meg ein einaste MGP sang i år. Tror programmene på TV går på feil tidspunkt for at eg ska få det med meg (+ at eg gidde ikkje å leita etter de på nettet).

Fått kjøpt deg biletter te den internasjonale finalen??

Libris-Chris sa...

teller på knappene, tror jeg dropper det tror det blir donkeyboy+bryan adams dagen før på odderøyua isteden så er vi en stor gjeng som skal se den internasjonale finalen på storskjerm :)