torsdag 21. mai 2009

KRIG del 3

Etter ein nåke urolig natt på sofaen så sto eg opp “tidlig” klar te videre kamp mot maurene. Eg fikk lagt ut ny søtgift og tok ein taktisk tebaketrekning (for å ikkje bli oppdaga av eventuelle spioner). Eg sneik meg av og te inn på rommet for å oppdatera krigssitvasjonen, men eg fant etter kvert ut at det var lite nødvendig.

Maurene har trokke seg te bake, eg tror mitt snikangrep på de igår kosta de mer en det de hadde beregna. Det var ein liten periode eg lurte på om de prøvde seg med ein “trojansk hest” taktikk, men det viste seg bare å vær et skrukketroll som prøvesmakte søtgiftå (har ikkje fonne nåken kobling mellom skrukketrollet og maurene endå).

Det ser med andre ord ut som om “Den store maurkrigen 2009” på min hybel var rask og brutal og har komt te en ende. Eg kan nå gå med hodet høyt med god viten om mine taktiske brillieringer som ga meg seieren. Men eg ska ikkje ligga stille på laurbærbladene mine. Eg ska overvåka hybelen på de sterkest utsatte stedene og slå hardt ned på eventuelt nye angrep.

Neste steg. Ein grundig gjennombang av hybel med inkluderende støvtørk, rydding og fjerning av eventuelle krigsofre med min kongeblå Siemens støvsuger. Fra støv e de komme, te støv ska de bli, komme maurene igjen ska de få svi!

2 kommentarer:

Stine sa...

Gratulera mæ dagen Trond! :D :D :D (Eg bare lurte inn en liden bursdagshilsen her, håbe dæ går greit =) )

Unknown sa...

Takktakk, Går fint å snika inn sånt av og te :P