onsdag 20. mai 2009

Tid for KRIG!

2009_Maur_Over

For et par uker siden så dokka det opp et par små svarte dyr inne på hybelen min, nemmelig maur. De var i då i kjøkken/stue området. Ved hjelp av nåken raske og effektive grep så blei eg nåkså lett kvitt udyrene. Men på samme måte som alle gode filmer har ein dårlig oppfølger så har eg nå kommet inn i ein ny fase med maur på hybelen.

Idag så oppdaga eg at det var begynt å krypa maur inne på soverommet mitt, rett med sengå mi. Ikkje nokk med det, det var og i et større antall enn det som eg bekjempa litt tidligere. Så nå har eg heist boxeren godt opp onner armene og forberedt meg på krig! Armert med sukkersøtt sno te mauren så ska eg beseira de. Eg har lagt ut nåke maurene absolutt elske, nemmelig “Nippon”, ein form for maursnop som har ein dramatisk effekt dagen der på. Nippon e nemmelig ein maurgift som e designa sånt at mauren tar det te seg hjem te tuå der de sprer det giftige søtstoffet mellom seg og etterkvert vil dø av den.

Eg e usikker på kor lenge denna krigen komme te å vara, men eg har gått offansivt ut (sjøl om eg e aleina mot ein hærskare med maur). Nå ligge Nipponen på to strategisk viktige steder, og maurene har bitt på fellå (Se bildet under). Eg vente at maurinvasjonen vil avta utover kvelden for så og komma med nye styrker i mårå. Då ska eg vær klar med rykande fersk Nippon te de. YOU WILL NEVER DEFEAT ME!!! MOAHAHAHA…

2009_Maur 

“Mauren har kanskje flertall, men eg har større hjerne enn de (tror eg), og har derfor stor tro på at eg vil vinna denna krigen ved hjelp av geniale taktiske beslutninger”

NB! Oppdateringer om hvordan krigen utarte seg vil komma hvis det skjer nåke dramatisk!

Ingen kommentarer: