onsdag 20. mai 2009

KRIG del 2

Då var det kveld og eg må si at dagens kampanje har vært vellykka. Maurene har nå trokke seg tebake og det e bare et par “speidere” igjen. Eg gjør klar for rt nytt angrep imårå (bedre å vær forberedt en å bli tatt på sengå). I og med at det e lite sansynlig at eg klare å såva så godt i sengå mi mens mauren e der så tenkte eg å flytta ut i stuå ein liten periode. Emten så såve eg på sofaen eller så har eg ei goe luftmadrass eg kan blåsa opp (hvis eg gidde). Men det e bare ein midlertidig løsning te mauren e beseira og eg står igjen som ein krigshelt :P

1 kommentar:

oddveig sa...

halla:D off ser ikke akkurat digg ut med masse maur på besøk..:P er ikke så glad i sånne små dyr jeg. egentli ikke i noen dyr:P hehe men du fikser nok en god plan for å få dem ut! Åssen går det med deg?!