søndag 17. mai 2009

Musikalsk aften!

Eg e skitsliten nå. Jobba 10 timer på Torsdag og fredag (te og med et par timer som kassadama) og 8 timer idag (lørdag). Har hatt null tid te fri (nesten) og det føles godt med helg.

Det viktigaste som skjer i Kristiansand den 16. Mai e konsert med Ansgar Gospel Choir i Domkjerkå i Kristiansand. Som før var konserten fullspekka med flott musikk.

Som oppvarming spilte Early Mornings 4 sanger i sjangeren “Slow-Jazz-Alternative-Relax-Mix-Chill-Weird” (trykk på navnet for å komma te myspace sidå derras for å hørra den beste sangen derras “Oh No”). Etter de 4 sangene kom ein mengde med hærlig gospel fra Ansgarkoret. Alt fra klassisk gospel, Shout, Balader og ekspredimentel-følg-nøye-med-på-dirigenten-for-å-vita-når-du-ska-synga-denna-sprø-sangen låter. FANTASTISK!!! Eg fikk med meg hjem et eksemplar av derras heilt ferske album som kan bestillast HER! Har du ikkje hørt de før så har de og ei Myspace sida der det e lagt ut litt musikk for deg å hørra på.

Etter konserten fikk eg troffe mången av de fantastiske folkene eg gjekk med på ansgar i fjor. Emmy, Kristin, Leif, Jens Halvor, Jens Daniel, Silas, Christina, May-Linn, Lida, Mari, Karen Elise med flerre. Var fantastisk å treffa så månge av de igjen!

Etterpå gjekk turen hjem og eg skrudde på NRK idet det var 1 minutt igjen for folk å stemma. Eg fikk då med meg utklassingå te Alexander og den flotte seieren te Norge i årets Eurovision. Var kjekk avslutning på ein relativt musikalsk aften. Blir spent på kossen MGP finalen blir te neste år eg nå…

Nå ronne eg av kvelden med litt PPT (Professional Poker Tour) og krysse fingrene for litt fint vær te 17.mai feiringå imårå (eg vil spisa is i solskinn :P)

Ingen kommentarer: