tirsdag 27. april 2010

Ikke så altfor værst…

Det har vært ei stond siden sist nå, men etter å ha sneke meg onna alle former av diverse sykdommer og pandemier (med unntak av litersyken (Akvarierelatert)) så har eg te slutt blitt innhenta av ein liten hissig sak. Eg ane ikkje ka det e, men akkuratt nå e eg:

  • Varm/Kald (feber??)
  • Utmatta
  • Sliten (det samma som utmatta??!?)
  • Har vondt i halsen
  • Har vondt i hode
  • og pottetett i ett nesebor om gången (de tette seg i tur og orden heldighvis så eg e aldri heilt tett.

Eg har tatt nåke ibux og parasett som gjør alt aent en å virka. Eg pøse innpå med vann, detta dempe hodeverken nåke, men resultere i hyppige besøk på toiletten, nåke som e et ork.

Heldighvis så har eg sofakroken med panoramautsikt te PC (internett), TV (Animal Planet) OG te begge akvariene. Itunes står å spille random musikk (Tender Loving Kisses av The Lionheart Brothers akkuratt nå). Når TVen feile med å gi nokk underholdning så har eg ei kjempespennande bok å lesa på (lest 400 sider siden søndag, hehe (Eg lese seint så 400 sider for meg e MYE).

Konklusjon:

Å vær syk e ikkje så alt for gale når du har ting å gjør på. Te tross for vondt i hals og hode og et par ukontrollerte hosteannfall så har eg det overraskande greit ikveld. Tror eg koke opp nåke vann i vannkokeren nå, tenne stearinlys og kose meg med musikk, bok og gløgg (gløgg inneholde ingefær, og ka e det godt for?? Jodda… Sår hals (pluss at det smake godt:P).

2 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring. Står ei uspretta flaske gløgg her heime og om du tar en tur.
Hilsen mamma

Anonym sa...

God bedring. Står ei uspretta flaske gløgg her heime og om du tar en tur.
Hilsen mamma