torsdag 15. april 2010

Ein heller trivelig dag

Dagen idag begynte veldig positivt. Eg våkna tidlig, ferdig utkvilt (e’kje så ota det skjer) og klar for ein ny dag. Eg komme ut, været e fint, blå himmel og sol, litt kaldt, men siden eg jobbe inne så gjorde ikkje det nåke.

Eg fikk svingt innom YX på vei te jobb og fylt på litt flytande drivstoff (har kjørt på gass de siste dagene tror eg) og fikk komt meg te jobb et par minutter før eg starta.

Jobben var heller kjedelig for med fint vær så minke antall kunder drastisk, var derfor heller rolig så klåkkå gjekk te tider skremmande treigt, men eg viste at dagen ville bli mye trivligere igjen etter jobb så det var ikkje så gale.

Turen gjekk innom Kiwi idag og eg fikk kjøpt med meg ein heller god middag og ein gode melkesjokolade te dessert (melkesjokolade med kvikk lunch då såklart). Etter å ha kost meg med mat og siste episode av “Bones” så gjekk turen videre te Ansgarkapellet kor sjønne Maria Grün og resten av “Sundaysingers” bød på en trivelig gospelkonsert. Der traff eg og Jens Halvor, Ingeborg, Kristin, Tonje og Kristian, nåke som alltid e trivelig (eg like å treffa folk eg kjenne fra Ansgar).

Nå sitte eg her og føle meg nåkså tilfreds med dagen. Eg begynne seint på jobb imårå så det blir nokk musikk og boklesing et stykke ut på nattå tenke eg.

Te neste fredag så går turen igjen te Ansgarkapellet når Salmeklang stille te konsert. Det komme te å bli kjempebra tror eg.

1 kommentar:

Maria sa...

Koslig innlegg :-)