mandag 12. april 2010

Gullkorn fra kveldens CD lytting

Som nevnt i forrige innlegg så hørre eg idag (ikveld) igjennom gamle egenbrente CDer og kopiert det besta over te PCen. E masse musikk eg hørte på for nåken år siden og e kjempefestlig å hørra ka musikk eg har hørt på. E overraskande mye bra (etter min meining da). Sette opp ei litå lista her med nåken av låtene eg likte ekstra godt å finna på CDene:

  • Øystein Sunde – Det ække lett å verra kul
  • Bjelleklang – Manda’ morra
  • Bjelleklang – Hørt og spurt
  • Trang Fødsel – Drømmedame
  • Trang Fødsel - Livet det er helt ålreit
  • No Doubt – Singles 1992-2003 (ein heile CD)
  • Palace of Pleasure – Ville hester
  • Cake - Stickshifts and safetybelts
  • Trang Fødsel - Hipp og kul
  • Trang Fødsel - Midt i Trynet
  • CARAMBA!!! (gruppå bak “Hubba hubba zoot zoot”)
  • Cake – Sad songs and waltzes
  • Muppets – Star trekin’
  • Phoenix – I’m an actor
  • Dr cracker – Follow me

Nå må eg ta kvelden, men eg e endå ikkje halveis igjennom første CD mappå eingång, så då har eg nåke å gleda meg te etter jobb imårå.

Ingen kommentarer: