torsdag 11. juni 2009

Sjokkmelding!!

Eg har kjøpt meg SHORTS!!

Sånn då var me ferdige med sjokkmeldingene for denna gång.

Internettet e oppe og går igjen og det e på tide med litt blogging!

Det e ikkje så alt for mye som har skjedd siden forrige innlegg, men eg kan jo nevna nåke. Eg har jobba masse denna ukå (i timer), men mye av den tiå har gått te kurs (nesten 16 timer). Var et møte/kurs retta mot salg, rutiner og motivasjon og eg må heilt ærlig innrømma at det hjalp!

Eg håpe og de nye sjiftplanene som Christian har satt opp blir godkjent for då får eg mer fast jobb (31,375 timer pr uka i gjennomsnitt). Nærme meg opp mot 100% då :D

Akvariene mine e nå litt over 1 uka inn i innkjøringsperioden, e då bare 3 uker te eg kan kjøpa fisk. Var ute og kjøpte nåken levande planter idag og e spente på om de virke inn på nåken av nivåene i vannet. Eg ska få lagd et skikkelig akvarie innlegg med ein gång eg har fått tatt nåken gode bilder.

Eg tenkte å setta navn på akvariene mine for å gi det heila litt mer stemning. Den gamle 60 literen eg har fått hjemma ifra tenkte eg å kalla “Old faithful”, ganske enkelt fordi det e et gammalt trofast akvarium. Eg har ikkje heilt fonne et navn te 150 literen eg låne av fam. Lervåg, men eg e litt frista å gå i retningen av et navn som “Xanadu”.

Hvis nåken har nåken geniale navn på akvariene så e det bare te å legga de inn i ein kommentar på detta innlegget.

Det e seint og eg må legga meg, men eg satse på at nye oppdateringer dokke opp om ikkje så alt for lenge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åssen går det med "aksjene"?????

-A- :)

Unknown sa...

Eg tror min "aksje" satsning datt sammen med resten av aksjene i finanskriså... Tror ikkje eg e så flinke med "aksjer". Eg vett om et bygg eg kan treffa flerre aksjemeglere da... tenkte å begynna å gå litt der, kryssa fingrene på nåken hint av resultater!

Anonym sa...

Hehe.. Du må bare ikke gi opp:) Ellers alt bra?? mye jobbing??

Unknown sa...

Gir ikkje opp så lett eg vett du :P

E ein del jobbing nå for tiå ja. Thor og Christian holde jo på med ferieukene sine.

Eg har takka ja te ein 100% stilling i kasså då. Einaste muligheten eg har te å få fulltid i løpet av året tror eg. Begynne for fullt etter sommerferien. E spente på kossen eg komme te å trivast der, men eg må i allefall gi kasså ein real sjanse!

Blir godt å få fulltid igjen!

Kossen går det på Quick da?? Masse å gjør fortsatt? Solgt noen spesielt flotte kjøkken?