tirsdag 16. juni 2009

Nyheter!

Idag har det skjedd mye. Eg har fått kjøpt meg to nye fantastiske album!!

Ugress – Reminicience

Et av de beste albumene Ugress nåken gång har komt med! Anbefale alle som e interesert i elektronisk musikk å sjekka ut denna. Heila albumet kan høres på Ugress.no. Anbefale alle te å hørra gjennom låtene “AMZ 1974”, “Sandtraps” og ikkje minst min favoritt
“New Shoes Escape Manoeuvre”!

Bjelleklang – Menn, menn, menn

Endelig et nytt bjelleklang. Har ikkje fått hørt heile albumet endå, men det hørres bra ut det eg har hørt her te. Like spesielt låtene “Hubba hubba zoot-zoot”, “Få’jæ lov”, “Menn, menn, menn” og “Visperudkrysset”!

Eg har og takka ja te ein 100% arbeidsstilling. Te høsten så e eg ikkje lenger å finna så mye i hvitevareavdelingen på Expert, men i kasså! Yupp, Trond har blitt kassadama. Eg tok denna stillingen fordi eg trenge ein mer stabil inntekt enn det eg har hatt siden finanskriså satte inn. Nå vil eg gå inn i ein ny og TRYGG stilling der eg ikkje står i fare for å måtte kjempa for å få flest mulig timer. Blir godt å få ein tryggere jobb igjen.

1 kommentar:

Ann-Mari sa...

Og jeg Gleder meg! Blir godt å få orden på tingene :)