onsdag 24. juni 2009

Hvilke fisker bør jeg kjøpe?

Neste fredag så ska eg ein tur innom “Buddy” og kjøpa mine første akvariefisk, MEN… Eg klare ikkje heilt å bestemma meg for ka fisk eg ska skaffa meg, så då spør eg mine trofaste lesere…

Hvilke TO fisketyper synes DU eg bør kjøpa?

 

1. Guppy

 

2. Neontetra

 

3. Platy

 

4. Sverddrager

 

5. Black Molly

 

6. Cherrybarbe

 

Avstemningå holde på te neste Torsdag (den 2/7-09).

Alle kan stemma på flere fisketyper, så anbefale alle å stemma på de TO som du vil at eg ska kjøpa.

(Ein liten PS te slutt… Detta e mitt innlegg nr 200!!! Feire med is (egentlig pga den ugudelige varmen som har vært her i dag…)

4 kommentarer:

Christine=) sa...

Så syns eg du ska kalla den eine fisken for christine eller bøllefrøet;)

Lervåg sa...

Du må jo ha Hai og brennmanet!!

Unknown sa...

Ska se om eg finne ein fisk som passe navnet "Bøllefrøet"...

Og nei, eg skaffe meg ikkje brennmanet... (an komme jo te å spisa opp fiskene mine... Men hai hadde vert kult (for dei spise jo ikkje fisk i det heila tatt...)

Mari sa...

Er vel for sent ute til avstemmingen.. Men selv er jeg mest begeistret for platy og guppy her:)