tirsdag 24. mars 2009

Torsdag 19.

Torsdag den 19. Mars var for meg ein litt spesiell dag. Då måtte eg nettop si farvel te ein trofast følgesvenn gjenom de siste årene.

Nemelig min trofaste og sjarmerande Volvo 240 DL Stasjonsvogn…

Volvo-1

Eg har tatt vare på et sett av nøkler som et minne…

Eg fikk med meg Steinar med (så han konne hjelpa meg med å fina fram), me kjørte i to biler for å sleppa å ta bussen hjem igjen med 4 Volvo dekk.

På bilopphuggingen traff me ei ekstremt hygelig dama som registrerte innlevering av bilen. Etter ei litå stond så kom ein hyggelig eldre herre og fjerna skilter og bateri på bilen, før ein hyggelig yngre herre plokka opp bilen med ein stor truck. Dekkene fikk eg ta vare på sjøl sånt at eg kan få selga de utenom.

Volvo-2

Det var litt vemodig å se Volvoen sveva avsted bak bygnngen og eg e egentlig veldig glad for at eg ikkje fikk se at an kom te nåke skade på veien der.

Så då var nin første Era som bileier over og eg har gått inn i min neste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heh Stakar!!
Du har nå vertfall en nye bil som du kan kosa deg med!:)