lørdag 7. mars 2009

Siden sist siden sist…

Tenkte eg sko laga sånn lista med ponkter idag… så, here we go:

  • Vært syk
  • E nesten frisk igjen nå
  • Lest ferdig “Ringenes Herre” (bra bok)
  • Lest halve “Patrick” av Stephen Lawhead (på 3 dager!!)
  • Fått jobb igjen!! (Samme som før bare redusert stilling!)
  • Kjøpt Laks (200g)… Har ikkje peiling ka eg ska gjør med an…
  • Bestilt EU-kontroll på bilen (ser ikkje fram te resultatet)
  • Rydda på hybelen (ja, eg rydde fortsatt og komme te å rydda i ein evighet framover)
  • Sett nye TV-serier: Wipeout (Lett underholdning, men blir nokk kjedelig i lengden), Silent Library (Værre enn eg frykta…), Sannhetens øyeblikk (Heilt OK… E litt skeptisk te at de blottlegge livene te deltakerene (men de har jo meldt seg på det sjøl)), Rally Zebra (Nåkså underholdande med kjendisbilkross, hehe… GÅ REIN ALEKSANDER!!!)
  • Har vært i barnebusdag (22 år - 2+2= 4 år). Var trivelig.
  • Eg såg KIKKA PÅ TV!!!! (Det store korslaget på TV2)

Tror det var alt for denna gången… hvis e ikkje tar heilt feil. Var ei fiiine lista syntes eg…

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg au såg Kikka!! yeay!