mandag 16. mars 2009

Tebake igjen igjen!!

På fredag så forsvant internetten min, men istedet for å plaga mine fantastiske hybelverter med det så bestemte eg meg for at eg liksågodt benytta muligheten med ein liten internettfri periode. Dermed så har eg faktisk hatt ein heil helg uten internett, det var egentlig ganske befriande og avslappande. Konne bruka helgå te andre ting!

På onsdag så sjedde det nåke stort i mitt liv. Eg var nemmelig på ein liten tur te Lyngdal samen med Nina og Steinar. Der såg eg på ein bil eg hadde blitt tipsa om, og steikje meg, eg kom tebake te Kristiansand i NY BIL!!! Eg komme te å laga et eget innlegg om den litt seinere når eg har fått tatt nåken fine bilder av an :D

Eg har hatt ein herlig frihelg der eg har jobba mye med både bil og hybel. Eg har vært på biltema og kjøpt mången nye bilpleieprodukter som eg kan pleia og polera bilen min med. Eg har og rydda og vaska på hybelen (igjen igjen igjen ja…). Føle eg har konstant storrengjøring, men eg e vel bare flinke te å rota :P

Eg har begynt å lesa ein bokserie som eg tror de fleste kjenne te. Nemmelig “Narnia”. Serien e delt opp i 7 bøker, og eg fant fort ut at den første boka ikkje blir inkludert i filmatiseringer gjort av serien. Både de nye filmene og den gamle, fantastiske og klassiske TV serien hoppe rett over te bok nr.2, nåke som egentlig e litt merkelig siden me får ein del forklaringer om kossen Narnia verdenen komme te liv. Herte e serien lettlest, og relativt småmorsom. Like spesielt når forfatteren bruke dialekter på de forskjellige folkene (“Now, Missie, let me get at ‘is ‘ead, and just you get off. You’re a Lidy, and you don’t want all these rhoughs going for you, do you? You wan’t to go ‘ome and ‘ave a nice cup of tea and a lay-down quiet like; then you’ll feel ever so much better”).

Teslutt så vil eg bare si at det e herlig å ha internett tebake, ha ny bil, ha ekstra jobb, og føla at livet går sånn som det ska! E bare litt spennande… Volvoen ska på EU kontroll imårå:P Vett ikkje kossen det går…

Ingen kommentarer: