fredag 17. oktober 2008

ENDELIG!!! ein oppdatering...

Jaudå, det vise seg at eg ikkje e så flinke te å oppdatera bloggen min denna måneden. Eg tenkte at eg sko fått opp ein ny poll, og skriva resultatene fra den forrige, men eg utsette det littegrann te eg...

Komme med ein oppfordring... Trenge du hvitevarer, KJØP DET NÅ... føle det e litt mangel på kunder for tiå. Den såkalte "Finanskriså" jørr at folk ikkje tror de har penger og derfor kjøpe de heller ikkje nåke som koste penger (Utenom at de fortsatt går berserk når de handle inn mat...

E snart ferdige å lesa den bokå eg lese nå ("The Druid of Shannara" av Terry Brooks), sko egentlig lest resten igår, men så for eg vist ein tur te Markus istedet og blei der te.... ja... seint iallefall...

Eg må særiøst få rydda på hybelen min igjen. Føle det e rot over alt. Det einaste eg trenge tror eg e motivasjon og et greit tidspunkt på dagen. (Sånt at eg kan ha litt høyere musikk på uten at det vekke småen i etasjen over meg).

Eg var og ein tur hjemmom sist helg, besøkte familie og venner der. Fant ut i etterkant at eg har hatt nåkså flaks med økonomien der. Eg fylte litt mer drivstoff en det eg hadde tenkt på forhånd (Kosta jo over 1 krona mindre per liter blyfri 98 på Frakkagjerd enn det det koste i Kr.Sand). Eg kryssa fingrene når eg kom te ferjå å betalte med kort der. Når eg sjekka kontoen så neste dag så hadde eg bare 25 kr igjen på de kontoen... Det e onna 2 liter bensin det...

Tror eg ska venta litt med å bestilla de neste bøkene eg har lyst på. Har nå ein heil haug med komplette bokserier eg må lesa ferdig først. Fikk f.eks ein komplett pakke med Narnia bøkene igår... Har venta på de i ein evighet nå. Eg tror eg kan ramsa opp ei litå rekkefølge på ka rekkefølge eg tenke på å lesa bøkene i...

  • De to siste bøkene i "The heritage of Shannara" kvadrologien (vett da søren kossen det skrives)
  • De tre siste bøkene i "Pendragon Cycle". (leste de to første, så måtte eg venta i ca 3 måneder på at norli skolle få tak i den tredje bokå så eg konne komt meg te de to siste bøkene i serien... Ja serien e på 5 bøker)
  • Oliver Twist... Må bryta av bokseriene med litt enkeltbøker innimellom...
  • Ringenes herre Triologien (har ikkje lest an endå...
  • The Celtic Crusades... Ein serie av ein forfatter eg like (Stephen Lawhead) som eg fikk lyst å lesa...
  • Dark Templar Saga, ein triologi i Starcraft universet der den treie og siste bokå blir gitt ut i mitten av November...
  • Good omens... ska vist vær ein fantasykomedie...

E litt travelt i bokveien jah...

Men nå må eg stikka... e snart jobb... Stå der i 8 timer og venta på kunder... Eg vil ikkje venta... eg vil ha kunder...

Ska prøva å oppdatera bloggen med poll resultater og ny poll snart... og oppdatera an oftere... Bybythen,teikker..

Ingen kommentarer: