lørdag 18. oktober 2008

Distrahert... eg??

E heilt merkelig... Eg må passa litt på ka eg ser på på TV for tiå... Blir heilt rar inni meg når eg ser søte og romantiske sitvasjoner på TV (spesielt "Coop Prix" sin fantastiske reklamefilm "Trubadur")... Ska ingenting te... Det samma skjer når eg hørre ein fine sang (f.eks Moody Blues - Nights in white satin).

Ka e det detta her betyr?

Har ein masse tanker som svirre ront inni skallen og distrahere meg... Kan for eksempel si at ein så enkel ting som å lesa bok e blitt mye mer krevande... Men eg vett ikkje koffår... VÆÆÆ irriterandes...

Eg vil vær herren over mine egne tanker, men NEIDA... Det ska eg ikkje få låv te å vær... E bare masse forvirra...

Får se om eg får litt mer kontroll utover neste uka... Ska bruka ein del tid imårå te å rydda hybelen min sånt at eg har god plass te å tenka (e litt desperat etter å finna ryddemotivasjon)... E og Formel 1 imårå, og mest sansynlig nåke musikk i middelshøyt lydnivå...

 

Slutte detta heller rare innlegget med ein heller festlig video... E såklart fra et bryllup...

Ingen kommentarer: