søndag 19. oktober 2008

Crusoe

 

Såg nettop den første episoden av ein ny serie av NBC som hadde premiære på fredag. Nemmelig serien "Crusoe"... FANTASTISK serie!! Anbefale an te alle som like bra TV. E utrolig godt gjennomført, fullspekka bra humor og dyktige skuespillere. Vil trekka fram både Sjefspiraten (Lynch) og Fredag som fantastiske skikkelser!

Glede meg te å se fortsettelsen på denna vanvittig gode serien! Tror iallefall at alle som like "Pirates of the Caribbean" filmene vil lika denna serien. E ein del fellestrekk produksjonsmessig og humormessig. (Men det betyr ikkje at "Crusoe" kopiere nåke)

Etter å ha sett episode 1 (dobbelepisode på 1 time og 25 minutt) så tror eg at detta fort kan bli ein av mine favorittserier og absolutt ein serie eg komme te å kjøpa på DVD!

Episoden kan sees her. Du trenge DivX web player for å spilla av filmen, samt at den røde linken onna videoen må vær aktivert.

Hadde eg hatt tilgang på NBC så hadde eg absolutt sett serien der, men siden eg ikkje har det, så må eg ty te andre metoder. Men eg glede meg te denna komme ut på DVD og håpe den e spekka med bonusstoff!

Som sagt, ein serie eg anbefale te alle som like god underholdning!

Ingen kommentarer: