onsdag 9. juli 2008

SPAM

Jauda... Eg har nå blitt spamma... Når eg kom hjem fra jobb igår fant eg fort ut at eg hadde fått ein masse mail... Var då ein sånnein "Dear Friend" melding, og ein videre melding om ein ny god elektrobutikk. Det virke som denna spammen har videresendt seg videre og har i tilegg sletta alle mine kontakter... Steikje meiningslaust, speselt siden du kan finna ut kim an har videresendt mailen te på "Sendte meldinger".

Kan se på d positive i d. Fikk ein gratis og rask opprydding av kontakter. Komme te å legga inn igjen de eg har kontakt med nå og slette dei eg ikkje har vært i kontakt med på et par år...

Virka ikkje som d e nåke farlig spam, bare meiningslaus...

1 kommentar:

Anonym sa...

hei kossen går det:) e skuffa at du ikkje komme him hilsen fru hodne (karen lovise) å frøken østrem (stine)