tirsdag 22. juli 2008

Beste animasjonsfilm?

I min nye poll spør eg ka som e den beste animasjonsfilmen. Har lista opp 7 fimer (filmserier) og har og lagt te et "Annet" valg for de som ikkje finne favoritten sin på listå. De 7 filmene e følgende:

  1. Istid (1 og 2)
  2. Shrek (1-3)
  3. Cars
  4. Hoodwinked (Sannheten om Rødhette)
  5. Over the Hedge
  6. Toy Story (1 og 2)
  7. Finding Nemo

De som ikkje finne sin favoritt kan velga "Annet", og om dåkke då nevne kass film "Annet" e i ein kommentar så vil eg ta den filmen med i pollresultatet om 2 uker!

Då e d bare te å stemma ivei!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

annet ( legg igjen komentar) e d her d då? eg å sigurd synes tidenes beste animasjonsfilm e flåklypa. e litt skuffa øve at du ikkje har den me, nå kan ikkje den få så mongen stemmer som an fortjene for folk komme ikkje på an.hadde trodd du kom på den. hilsen karen lovise og sigurd

Unknown sa...

Kan laga ein poll seinere med "Beste Nårske Film", då burde flåklypa vinna ganske åverlegent vil eg tro.

Har lagt te "Annet (Legg igjen ein kommentar) nettopp på grunn at eg fort glemme vekk alternativer (pluss at d finnes 1000 forskjellige animasjonsfilmer så sko eg tatt med alle så hadde poll listå blitt alt for lång). "Annet" svarene kan og nevnast på kass så helst innlegg (D viktigaste e at eg får oversikten)

Kjempekjekt at dåkke e med å stemme!! Hurra!!!