torsdag 17. juli 2008

Phuu

Okai... Fikk tatt meg inn litt med musikk og bok igår, føle meg mye kvikkere idag så eg får muligens jort nåke med hybelen idag. Har satt inn nåke påmm-fri og kyllinglår i steikovnen som eg ska spisa først.

Har i tilleg kjøpt med 7 DVDer idag te Expert bonuspris (Ca 190,-)

  • The Devil Wears Prada
  • Biler (Bedre kjent som Cars (Pixar))
  • Istid 2
  • The Pink Panther (Nyere innspilling med Steve Martin)
  • The Island (Amerikansk Action)
  • The Poseidon Adventure (E vist ein Thriller...)
  • Sannheten om Rødhette (Hoodwinked)

Begynne med andre ord å forbereda meg te filmkveld.

Takke for all støtte de siste dagene! Betyr mye!

1 kommentar:

Anonym sa...

selvfølgelig støtter vi deg! er jo d venner er til for:) glad for at du har d bedre nå:) og rydding er faktisk litt gøy.. man finner så mye rart..:p