fredag 11. juli 2008

Ka skjer? Jodda....

Sitte nå her å ser på TV. E litt overraska over kor månge syyyykt dårlige reklamer som går (Eks: "Åååååhh, de tynne børstehårene", Sveins Partyplate, "Nå kan du laaate som om du ser gjennom klærna deres" + månge fler).

Prøve å planlegga dagen (sjøl om det ikkje komme te å funka). Ska laga min første middag med kokte poteter i år. Blir Ytrefilet, poteter og peppersaus, tror d ska gå greit. Glede meg te å spisa d.

Så klart ska eg på jobb og idag. Jobbe kvar dag og minst 40 timer i ukå. Stortrives fortsatt, har fonne den rette tonen med de eg jobbe med. Treffe mången fantastiske kunder (og nåken ikkje fult så fantastiske). Hadde ein 8 timersdag igår som plutselig blei te 10. Kom et rush idet eg egentlig slutta og Anette hadde då aleina ansvar for hvitevarer og småelektrisk (dvs nesten halve butikken), så eg blei igjen og hjalp te i hvitevarene. Tror hu var takknemmelig for det og eg kan ikkje si at eg hadde så mye imot å jobba litt ekstra.

Har og lest ut "Shannara" triologien te Terry Brooks, spennande fantasyserie med mye bra spenning. Var litt overraska over bok nr 3, følte den var bedre enn de to første. Har nå gått over te å lesa "The Last Templar" av Raymond Khoury, ei bok eg fikk te bursdagen min av Nina og Steinar. Har nå lest de 20 første kapitlene (e 86 totalt fordelt på 440 sider). E ein spennande bok som kanskje kan vær i litt samme sjanger som "National Treasure" bare med ondere skurker og ein porsjon mer brutal. Ei bok som funke bra for meg!

Fikk melding om at nåken var skuffa over at eg ikkje komme "Hjem" (dvs te Haugesundsområdet) i sommer, må bare beklaga det. Sko med glede tatt ein tur hjem, men eg må prioritera litt anderledes nå for tiå. Må først få opp ein stødig økonomi og så må eg få litt lenger fri enn bare søndagen (Ein långhelg hadde passa fint), men ikkje vær redd, eg tar turen te Tysvær så fort eg har mulighet. Ska vær flink med å gi beskjed om når eg komme!

Te slutt så vil eg bare snika inn at iPhone e nå lansert i norge, Dagbladet hadde i 10 et intervju med norges først iPhone kjøper som hovedsak. STEIKJE, KA FEILA FÅLKET seie eg då. Så mye oppstyr om at ein stygge møkkatelefon komme te landet, overprisa te tusen. Det e jo bare endå ein dårlig møkkatelefon, ikkje ein verdensrevolusjon. (Hehe, var dagens frustrasjonsskrik)

Ingen kommentarer: