torsdag 3. juli 2008

Ett kort innlegg som plutselig blei långt...

Tror eg jore nåke domt idag... Økonomien e ikkje den aller beste for tiå og eg bestilte CDer for ca 500 kr... eh... Får bare kjøpa chips istedet for frukt så går det sikkert ront :P

Har i ein lengere periode nå vært syyykt hekta på "The Cat Empire" så eg fant ut at det var vel på tide at eg fikk tak i musikken lovlig (Ja, eg har lasta ner musikken derras ulovlig, men nå e alle CDene derras på vei i posten så då blir de låvlige :D...)

Eg e då ein av de som e for fildeling så lenge de som forkjene betaling får det (dvs. at eg laste ner, finne ut om detta e nåke som e værd å betala penger for og om eg vil støtta skaperen økonomisk så han/hun/det kan fortsette med sin produksjon av det han/hun/det produserer.) Eg e og ein av de som e opptatt av at ARTISTEN og ikkje plateselskapet ska få mest mulig av pengene. E tross allt den personen som lage musikken.

Eg kan og med stooor glede innformera om at eg har tatt oppvasken!!! (Har våkst nåkså fort den siste ukå) Har og fått rydda littegrann. Blir då mye lettere å motivera te videre rydding når det allerede e litt ryddigere. Hjelpe og med å ha på god musikk på mine kræppi PC høytalerer.

Men det begynne å bli seint, eg e trøtt og ska lesa 2 kapitler i "The Wishsong of Shannara" før eg sovne... Tror egentlig ikkje det blir mer en ett... ska tross alt på jobb imårå (eller seinere idag ettersom kl. e passert tåll...)

E og kjempegøy og se at folk lese bloggen min (og kjenne eg blir ekstra "hæppi" når kommentarene tikke inn). Inspirere te videre skriving. Takk te alle kompisser og kompissinner så lese :D

Må og legga te ein liten advarsel sånn heilt te slutt... E ein liten fare om at et av de kommande innleggå vil handla om Japanske Gameshow med mulige videoklipp fra Youtube... Sånn, så har dåkke blitt advart iallefall... God Nattings og tattlast seinere!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen!
Det va utrulig festligt å lesa dette innlegge:p virke som om du er ganske så glad for tiå :) lige sånt!

Komme snart ner og ser kossen du har det viss det passe!! :)

En ting: det hette ikke kompissinner!!!! :p

Kooz