onsdag 10. februar 2010

Bilde “utfordring”

Eg kom hjem te ein utfordring idag… Nemmelig :

1. Gå inn på mappa "Mine bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordringer og gi beskjed til dem.

Eg fant fram te mappe 4 (mappe 7 var bare eksempelbakgrunner som følle med windows) og fant fram te bilde nr. 4. Mappe nr. 4 hos meg hette Diverse og e ein rotemappa med bilder, stort sett lasta ner fra nettet. Bilde nr 4 var derfor et såkaldt konseptbilde for spillet “Starcraft 2” fra Blizzard. Bilde vise ei hallrøff tegning av ein av Zerg sine hovedkrigere, nemmelig den marerittaktige “Hydralisk”. Eg e ikkje ein som like horror og skrekk, men det e nåke så facinere meg med fantasivesener som ikkje eksistere (+ at eg e ein kjempefan av Starcraft serien og glede meg som ein onge te Starcraft 2)

ss15-hires

Eg vett ikkje kim eg ska utfordra endå, men eg tar det etterkvert.

2 kommentarer:

Maria sa...

Takk å lov at det ikkje fins sånne i virkeligheten ;-)

Anonym sa...

(Kommentar til valg av mobil: iphone!! :D )