onsdag 3. februar 2010

Pensjonere W980?

Min gamle Sony Ericsson W980 har nettopp begynt å visa tein te å gå av med pensjon. Her om dagen slo an seg av 2 gånger, heilt av seg sjøl. Eg har derfor begynt leitingå etter ein verdig oppfølger.

Alternativene som vise seg nå e:

W995
Vivaz (ikkje komt te butikk endå)
Aino
U100i Yari

Alle telefonene e såklart fra Sony Ericsson (eg mislike stort sett de andre fabrikatene (spesielt Nokia og Apple)). Eg bruke stort sett mobilen te musikk, men og litt te SMS og Telefonsamtaler. Yari e den rimligaste telefonen, mens de 3 andre ligge nåkså jevnt et prishakk over.

Fåreløpig så helle eg mot Aino (lekker, god på musikk, ikkje for dyr), men eg e fortsatt veldig i tvil. Eg har heldighvis ei stonn å grubla på… Tror første mulighet komme tidligast med marslønnå.

Eg slenge opp ein poll, så kan du velga ut den som du synes eg burde velga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Xperia X10 vettu broremann ;) e kje i butikken den heller ennå :p -John-

Unknown sa...

Har stor tro på at Xperia X10 hadde vært ein kjempetelefon å ha, men eg e redd for at den ligge et godt stykke over mitt mobilbudsjett denna gången, men ska sjekka litt opp (har ikkje komt varekode på jobb endå så eg får ikkje sjekka prisen)

-Lervåg- sa...

Den vissvass telefonen virka kul, men styr unna W995,- mye feil på den! Kan godt henne de e forbedra, men mye av den på service!!