torsdag 3. april 2008

Well Helleu!!

Jauda, så heiv eg meg og på denna blogg bølgå... 3 år for seint, men d går vel greit... Jah.

Tenkte å bruka bloggen t å legga ut diverse tanker som dokke opp inni mitt geniale hode av og te, og kanskje oppdatera venner og kjente med ka så skjer med meg her og nå (hvis nåken i d heilatatt følle med på bloggen då). Innleggene vil mest sansynlig ver nokså variert i temaer (det vil si at eg skrive d eg føle for der og då) alt fra bøker og film t egne tanker og opplevelser. Etterkvert kan d og henna at d dokke opp nåken bilder eg har tatt (må lera meg kossen du legge di inn først).

T slutt vil eg bare opplysa at bloggen mest sansynlig blir skreve i ekta meg dialekt i forenkla MSN form. Blir detta for vanskelig for folk å lesa så e d bare t å gi beskjed så ska eg då forsøka å blanda litt bokmål inni mixen (skriva det i stedet for d osv.).

Så hurra for meg og deg!!

Enjoy!

Ingen kommentarer: