torsdag 24. april 2008

Huskonsert og Gitar

Først av alt... Eg har fått el-gitaren eg kjøpte (se bilde). E kjempefornøyd!! Stilig gitar og behaglig å spille på. Trenger bare kabler og forsterker nå så...

el-gitar

Har ellers hatt huskonsert idag kor eg sang på tre (av seks) sanger.

  • Intro: Småsær instrumental bareforgøy stykke henta fra "Blur - Chemical World" etter låta egentlig e ferdig.
  • Concerning Hobbits: Instrumental på tverfløyta med strykerkomp kjent fra "Ringenes Herre". Å ja, d va bra Nina!!
  • All Day Love Affair: Soul låt fra Cee-Lo, handler om en fars kjærlighet til sin datter.
  • Woman Next Door: Brukt i Stratos-reklame i norge, senere også parodiert av Fotballekstra.
  • Kom til Jesus: Rolig og fin lovsang. Kun pianokomp og vokal.
  • Wild Thing: Gjort kjent av "The Troggs" i 1966. Vår versjon var sterkt inspirert av Muppet versjonen fra "Kermit Unpigged" fra 1995.

Eg sang "All Day Love Affair", "Woman Next Door" og "Wild Thing". Konserten ble en kjempesuksess med full jubel og stående publikum under "Wild Thing". Ein fantastisk opplevelse eg aldri kåmme t å glemma! Tusen takk alle for støtte og ikkje minst de som var med å jørr konserten mulig! Dåkke e fantastiske, allesammen!

 

Hurra for alt og alle!!

2 kommentarer:

The Pink-Lady! sa...

Grtaulera med gitar:D kjempefin!!! har du det bra? gøy blogg!!

Christine=) sa...

Tittentei...=) Gralla me gitar...kjekt.at du blogge...kom plutselig øve ann=) håpe du ahr da bra...stooore klem=)