torsdag 31. juli 2008

Sjølstendig!

D jekk plutselig nåke opp for meg idag... Eg blei ståande å tenka litt på jobb idag og då kom eg plutselig inn på tanken at eg e faktisk heilt sjølstendig. Eg har ein leilighet eg trives i, eg har ein jobb eg trives i (Som i tillegg betale for leiligheten og maten eg trenge). Eg leve faktisk på min egen inntekt og ikkje på nåke minimal støtte fra staten, og eg snylte heller ikkje på venner og familie for å klara meg.

Det var i ein periode (te og fra de to siste årene) kor tanken på å vær uti arbeid istedet for skole rett og slett skremte livskiten ut av meg, men nå som overgangen fra student te fast ansatt i et firma e ferdig så e eg faktisk veldig positivt overraska over kor godt d fungere. E kun ein ting så mangle (eller to), sko gjærna vært et par kilo lettere (kan fort bli det hvis eg bare får tvonge meg sjøl igang med nåke basis trening og variert kosthold), det andra e så klart ei søte jenta te å se romantiske filmer med (Drama, romantiske komedier og andre "Chickflick" filmer). Begge dessa ponktene vil sikkert på et eller aent tidsponkt bli gjennomført (sjøl om eg egentlig kun har delvis nestenkontroll på d eina ponktet som ikkje innehålde d motsatte kjønn...)

Mn nå har eg aktivert musikken min via "iTunes" så då bør eg benytta muligheten te å rydda litt og ikkje minst ta oppvasken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulere!!! :)