onsdag 16. juli 2008

Off

Endå ein dårlig dag... heldighvis var an ikkje fult så dårlig som mandag, mn an var ikkje så alt for bra...

Har idag skaffa meg fo fine kutt... Et på kver pekefinger... Komme te å svi nåke sykt om et par dager.

Kjenne at eg mangle energi.. e tom på ein måte (hallfull på d besta), eg såve dårlig, våkne med kramper og stive muskler og ledd. Ska investera i ei ny puta som kanskje hjelpe litt på nattesøvnen.

Ellers så e d jo stort sett jobbing (både i hvitevare og småelektrisk), og hjemma e d kun å spisa litt, se TV, musikkterapi, boklesing og litt fortvilelse om rot/oppvask osv som eg må få tatt meg sammen og rydda... håpe på ein positiv dag der eg har overskudd te sånt...

Nei, får slutta å skriva nå, setta på musikk, lesa bok (The Last Templar fortsatt (Kjempegod bok)), og bygga opp litt energi te imårå...

2 kommentarer:

The Pink-Lady! sa...

hang in there!! du er gull verdt!! når du har det tungt,husk at det er da Gud bærer deg i armene sine!! klem

Anonym sa...

Hei vennen!
Viss du vil, så kan meg og Steinar hjelpa deg litt med alt i leiligheten når me komme te deg på lørdag...bare et tilbud:) Me er her for deg vett du! Lykke te på jobb vennen!
Gla i deg!! :)