torsdag 31. desember 2009

Jul og så videre

Det har vært nåkså hektisk de siste ukene så oppdatering av bloggen har blitt nerprioritert. Men nå har eg endelig tid te ein “liten” oppdatering.

Tiå e inne for å ønska alle sammen ein GOD JUL og tiå e og inne for å ønska alle sammen et GODT NYTTÅR.

Tirsdag den 22/12 var dagen eg sko reisa hjem te jul. Etter jobb så pakka eg inn i bilen og kom  meg av sted ca kl.21.00. Kl.21.10 sto eg i Kristiansand Sentrum med ein bil som ikkje ville lengere. Eg blei kjørt hjem te hybelen av Alf og Viking frakta bilen te et lokalt bilverksted.

Neste morgen (ca 6.30) fikk eg haika med Markus og Christine som og skolle hjem te jul i huset ved siden av der eg sko.

Julen blei ein stor suksess med god mat, trivlig selskap og PAKKER!!! Eg var heldig og fikk verktøy (pipesett for både cm og tommer. skraller og fastnøkler (hadde bare et skrujern fra før)). Eg fikk og flerre bøker, både lesebøker og kokebøker. Takke for alle de fine og nyttige pakkene!

Årets gavehøydepunkt var min og John Helge sin gave te Farfar. Nemmelig 1 stk GIGANTISK fastnøkkel (str 65 på biltema). Var det einaste verktøyet me fant som han ikkje hadde fra før.

Romjulå forsvant alt for fort og allerede søndag den 27 kl. 12 var me på vei tebake te Kristiansand (fikk haika med Markus og Christine tebake og!). De neste dagene har gått te jobbing, nysing, hosting og såving. Me har vært onnerbemanna på jobb i kassen denna ukå så det har vært långe og slitsomme dager på jobb, men me har nå komt oss gjennom det.

Eg e for tiå tett i fra knernå og opp. Naså renne som aldri før eg nyse nesten fillene av meg. E i tilleg ikkje heilt frisk i håve (nåke ein sinsyk trang te å spisa fersken og is i går kveld bekrefte). Det blir heller ein nåkså rolig nyttårsfeiring på meg.

Men eg får øsnka allesammen ein GOD JUL og et GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer: