onsdag 21. oktober 2009

Litt om meg!

Tenkte eg sko hiva meg litt utpå å skriva opp ei litå lista med ting som dåkke (mine lesere) kansje ikkje vett om meg. Sko dåkke lura på nåke mer så e det bare te å spør så ska eg svara så godt og ærlig som eg kan (tør :P).

  • Eg ELSKE lassagne. Beste retten som finnes. Spesielt hvis den e servert sammen med hvitløksbaguetter og salat (uten Mais).
  • Eg e veeeldig kresen på mat. Spise alt for lite grønnsaker. Gullerøtter, paprika. løk og sånt går, men Blomkål, mais, erter osv takle eg ikkje (endå iallefall). Prøve å forbedra meg på detta område.
  • Har sykla te og fra jobb i ca 2 måneder nå (nesten kver gång). Det har resultert i et vekttap på 8-9 kilo!!
  • Hybelen min e ryddig ca 1 av 14 dager (den dagen eg rydde på :P)
  • Eg blir litt oppslukt i nåke hvis eg først får interressen for det (Musikk, bøker, akvarium, jent… eh, jauda)
  • Eg har ein overkreativ hjerne som sette i sving når eg burde såva (starte opp ca kl. 23 om kvelden)
  • Eg e ei pingla… Eg har flust med fobier, prøve å utfordra de litt av og te, men tror det funke dårlig. Kan nevna nåken. Frykt for: Høyder, smerte, “store” folkemender (ekje så mången som ska te for å nå uttrykket “store” på det ponktet her), spisa i rom med mer en 10 folk i (færre hvis eg ikkje kjenne de så godt) og kan nevna bjørn te slutt (har nesten ikkje hatt et mareritt uten… E det ein gal øksemann så springe etter meg i drømmen så kan eg ver sikker på at eg treffe på ein sinte bjørn mens eg rømme fra øksemannen).
  • Blir fort nervøs ront jenter. Jo mer eg like de, jo værre blir eg.
  • Har ein heilt fantastisk musikksmak (litt merkelig at eg slite med å finna andre som like samme musikken… hmm…)
  • Når eg var liten (mindre) så drømte eg om å bli “Den syngende konditor”, det hadde vært stilig hæ??
  • Eg har vært singel heile mitt liv.
  • Eg bør ikkje planlegga nåke (alt eg planlegge har ein tendens te å skjera seg på ein eller aen måte… Lite praktisk fordi eg like å ha kontrollen på alt eg ska gjør, kossen eg ska gjør det og når eg ska gjør det…)
  • Eg kan ikkje fordra tog. Går det buss samme strekningen som det går tog så velge eg buss, sjøl om detta kan ta lengere tid.
  • Har ingenting imot å fly, men kan ikkje fordra flyplasser.
  • Min favoritt musical e “Starlight Express”

Vel, det blei hvist ei litt lengere lista enn eg hadde planer om, men det kom så mye når eg først kom igang. Med detta innlegget så håpe eg å få pusta inn litt nytt liv i denna bloggen og oppfordra meg sjøl te å oppdatera oftere.

Ingen kommentarer: