onsdag 16. september 2009

Sjer’kje så mye

Igjen, lenge siden ein oppdatering, men eg kan heilt ærlig si at det e’kje så mye å skriva om for tiå, e stort sett jobb, spisa, lesa litt bok og såva, MEN… Det har da skjedd littegrann siden sist…

Den største og mest fantastiske nyheten eg har denna gången e at Fanta Lemon e tebake!!!!! (Full jubel). Eg har savna denna brusen siden an blei fjerna fra butikkene i norge (og erstatta med den usmakelige Mandarin).

Eine platyen min prøve å spisa eplesneglene mine, men får det ikkje te (siden de krype inni sneglehuset sitt…

Bokå “Jurrassic Park” e fantastiske, mye e likt som filmen, men det e og ein del forskjeller. Eg bruke litt for mye av tiå eg bør såva te å lesa… hmmm… Har barre halle bokå igjen nå da (starta på Søndag) og så e det bare oppfølger bokå igjenn etterpå.

Te slutt slenge eg med ein liten filmsnutt fre “Oprah” som eg fant på Youtube kor “Black Eyed Peas” har ein flått framføring av “I got a feeling”, absolutt værdt å se gjennom.