onsdag 23. september 2009

Då har ting begynt å skje!

Eg har ENDELIG komt meg te å ta oppvasken. Blei positivt overraska over at an bare tok ein time (+ litt). Fikk og heve nåke gammale mat fra kjøleskapet (rester av rester, så det blei ikkje så mye å hiva denna gången)… Har og begynt å rydda ut av frysen (altså begynne å bruka det eg har i frysen istedet for å bare putta nye ting inni…)

Eg har lest ferdig “Jurassic Park” bokå og syntes an var fantastisk… Gir an terningkast 5! Har hoppa rett videre på oppfølgeren “The Lost World” og e allerede lest 1/4 av an.

Idag har og katalysator te bilen min komt, så då trenge eg bare resten av eksosanlegget så e snart bilen i full drift igjen. Og ja, eg sykle fortsatt te og fra jobb, men eg kjenne det begynne å bli litt kaldt. Idag hadde eg og sterk motvind HEILE veien hjam, sjøl om eg skifta retning av og te…

Ser ut te å bli litt mer fritid framover og, så då får eg prøva å bruka det på sosialitet, hybelrydding og kanskje bokskriving?!?

Eg sitte for tiå med ein del ideer om historier som hadde vært kjekt å fått skreve ner på papiret, men eg klare ikkje å få samla tankene nokk te å få te ein god og sammenhengande story… Men har iallefall begynt å skriva ner litt om personer og skikkelser som eg vil ha i historiene… E for tiå 1 fantasy, 1 Science Fiction, 1 nåtids science fiction, 1 “superhelt” historie og 1 “post apokalyptisk” historie som svirre ront i skallen min… Eg tror eg må få satt meg ner, sortera sakene litt. Skriva litt kjapt om konseptet for så å konsentrera meg om ein historie om gången…

Nei, nå spora eg heilt av her… (samle tankene sammen igjen)

Oppdatere igjen hvis eg komme på mer… Tankene e litt overalt for tiå så det e litt vanskelig å samla de ner som skrift… men det blei iallefall te ein blogg oppdatering…

Ingen kommentarer: