mandag 8. mars 2010

Gorillaz

Etter fem år e ENDELIG Gorillaz tebake med nytt album. Navnet e “Plastic Beach” og hadde release idag! Albummet e fullstappa med musikk (16 låter) og me ein drøss av gjestevokalister (bl.a Snoop dog, Bobby Womac og Lou Reed). Eg har nettop fått tak i albummet så eg har ikkje rokke å hørra så mye på det endå, men det eg har hørt like eg veldig godt. Glede meg te albummet vokse på meg og eg blir mer kjent med kver enkelt sang og håpe igjen de komme med et “b-side” album som de gjorde med de første to albummene sine (G-side (etter Gorillaz) og D-side (etter Deamon Days). Blir masse god Trondvennelig musikk detta her :P

Eg slenge med ein link te musikkvideoen te den første singelen “Stylo” i bånn her. Fikk ikkje te å justera størrelsen på videoen så an blei for brei te å legga inn i inlegget her… Kjenne nåken igjen han som kjøre den røde bilen foresten??



Edit... Fikk te å justera størrelsen likavel!!

Ingen kommentarer: