torsdag 4. februar 2010

Mat på Big Horn

Då har eg akuratt komt hjem fra by’n. Det var bestemt at de som jobba i kassen på Expert sko ut å spisa sammen ein gång før Ann-Mari slutta. Turen gjekk derfor te “Big Horn Steakhouse” som e ein av 21 spisesteder som e med på “matcirkus” denna ukå (21 spisesteder i Kristiansand tilbyr en eller to retter te kun 100,-).

Menyen ikveld blei då Hjortefilet med fløtegratinerte poteter med hvitløk. Porsjonene var litt små syntes de andre, men var midt i blinken for meg siden eg e litt mediumspist (ikkje heilt småspist) når eg spise blandt folk. Eg må si at det smakte kjempegodt. Har aldri spist et solid kjøttstykke av hjort før, men det kan anbefalast.

Når tiå var inne for å dra hjem så tok eg et par sløyfer rondt sørlandsparken for å testa bilen på “langkjøring” (har ikkje fått testa an skikkelig siden an var på verkstedet). Eg kjørte te motoren hadde fått varma seg opp for så å ta turen gjennom sørlandsparken, ut på E18, gjennom sørlandsparken igjen osv. Eg må si at bilen svive fint og gir ingen tein te problemer. Alt i alt så har kan detta altså summerast opp te ein nåkså grei dag.

1 kommentar:

Maria sa...

Utfordring t deg ;-) http://stale-dommersnes.blogspot.com/2010/02/utfordring.html