tirsdag 19. mai 2009

Kjempe långhelg!

Så satt eh her igjenn då. Foran PCen men iTunes på behagelig volum (ikkje for svakt, men ikkje så sterkt at det plage de i andre etasjen). Eg e faktisk i den sitvasjonen at eg ikkje ska på jobb igjen før på mandag. Det vil si 5 dager med totalt fri. Eg vurderte å stikka te Larvik ein tur, men eg tror eg trenge tidå her hjemma (på hybelen). Eg har gitt beskjed te Expert at det e bare te å ringa hvis de trenge hjelp (ettersom at mer jobb betyr mer penger (nåke som alltid e godt for ein deltidsarbeider).

Kan jo setta opp ei lista over ting eg har tenkt å gjør denna lååånghelgå:

  • Rydda hybel (trengs alltid)
  • Vaska bil
  • Planta om små egenplanta babykaktuser
  • Lesa videre på “Lords of the bow” (fantastisk bok)
  • Bruka litt tid på musikklytting (og sang når eg føle for det)
  • Jobba litt med mine egne historieideer
  • IKKJE spisa så mye snop og usunheter
  • Grilla?

E i ein periode med nokså frie tanker, e vanskelig å fokusera på det som skjer ront meg. E egentlig litt merkelig, men og litt befriande og morsåmt (etter som at mange av tankene har INGEN logisk sans overhode (tror det e på grunn av ein overaktiv kreativitet blanda med dårlig søvn)). Kan jo bli morro detta.

Ingen kommentarer: