onsdag 25. februar 2009

Ukås littavkvertbabling…

Eg e hyperforvirra for tiå… Eg har pådratt meg ein merkelig sykdom som gir veldig hodeverk og magesjau. Min syke tilstand tilsie at eg burde ha logge strekk ut på sofaen (eller i sengå) å synes synd på megsjøl, men NEIDA… Eg surre ront på jobb og e i et skremmande godt humør. Eg smile og ler heile dagen (nesten). Såklart så henge ikkje hjernen heilt med. Eg e ekstremt treig te å oppfatta ting, eg tar ikkje vittigheter før eg har tenkt grundig og leeenge. (litt flaut lenge)…

Sånn som tingenes tilstand e nå så burde eg holt meg hjemma og vært i full panikk (siste dag på jobb på Fredag for eksempel). Men eg har fått ein unaturlig ro over meg. Såklart når eg e sjuk så må eg ta meg nåken goder (cola for å roa magen sammen med nåke salt for å dempa kvalmen).

Musikken spilleg og litt høyere enn vanlig. Har blandt annet fått dillå på Röyksopp sin nye singel “Happy up here”. (tror ikkje det har komt nåke musikkvideo endå, men eg fant sangen på youtube)

Eg synge med på mesteparten av musikken. Når eg blir friskere så kan eg få shaina hybelen skikkelig opp igjen og støvsuga grundig. Har sikkert nokk tid te det framover og. Eg må laga slagplan for ukene framover tror eg…

Eg har og begynt å skriva handlelista over ting eg har lyst å kjøpa når eg har råd. Fåreløpig e det 5 CDer, TV, Vaskemaskin, Komfyr, Bil og 2 A4 sider med bøker. Tror listå komme te å voksa seg lengere for kver dag (te eg får meg masse penger igjen…) I mellomtiå så får eg nyta det eg har og prøva å styra de matrielle lystene litt vekk.

Når eg blir frisk igjen, så tror eg at eg ska på ein liten besøksturné og besøka litt kjentfolk i området. Tror eg begynne med et Lida-besøk, ettersom eg måtte avlysa på tirsdag. Eg har og lyst å begynna å bruka fotokameraet mitt mer aktivt. Ta månge bilder, plokka ut de beste, redigera de i photoshop og pynta bloggen min med de (det minte meg på at eg må skriva digital bilderamma på handlelistå mi… to stykk… Ett te mine egne bilder, og ett te andre bilder eg finne på nettet… som for eksempel bildet under)

86b4491c39e5bc9af5c10ef9bac98c4b

E an ikkje søøøøte?? :P

Eg har delt opp detta innlegget i flærre stykker sånt at det ska bli lettre og lesa, men eg tror eg skrive så mye rart ikveld at det e forvirrande likavel… hmm.

Nåken som har tips for å roa ner kranglete mager?? Bør vær nåke som smake godt (ved tilfeller der nåke ska spises\drikkes…)

Kassedamer e hyggelige!! (og nåken e veldig søte og…)

Eg har klipt meg siden sist, tenkte eg sko legga ut et bilde med den nye frisyren… Tusen takk te Hanne som klipte meg!! E litt kaldt, men eg spare ganske mye shampo :D

Me_Bald

Men nå tror eg det e leggetid. E tidlig opp imårå og eg må lesa minst ett kapittel i “Ringenes herre” før eg såvne (ska te og begynna på bok nr. 3)

Tror eg må avslutta denna bablebloggen nå. Blei masse rot detta (vise litt te kossen eg e for tiå tror eg…)

Men me snakkast!!! Guddnait and guddbaj fårr nao!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vell....?? skjer med huet??