torsdag 8. januar 2009

8.januar 2009

Ein ny dag kor eg føle meg ensom og singel. Tenkte og se endå ein romantisk kommedie idag for og få satt følelsene i sving. Eg fant fram filmen 'scoop' (som eg aldri har sett før), men den einaste følelsen som dokka opp var kjedsomhet så eg jekk og tok oppvasken (som faktisk hjalp veldig godt te og setta de rette tankene og følelsene i sving... Nåke som virke litt bakvent...).

Pcen e fortsatt ut av drift, men opera mini gjør ein god jobb med og holda meg oppdatert på mail og blogger. Savne dataen litt likavel (internett med bilder og all musikken min f.eks).

Kjenne at det e nokså stressande på jobb for tiå. E ofta aleina i hvitevareavdelingå, nåke som etter jul har blitt nokså hektisj. Me e stortsett alltid ein person for lite (mye e pga sykdom eller personlige grunner). E litt småutbrent nå. E heldigvis helg om ikkje så lenge.

Men då har eg skreve nokk for denna gang... Får ronda av kvelden med litt boklesing og se om det hjelpe med å senka skuldrene litt.
Me snakkes.