mandag 26. mai 2008

25. Mai 2008

Starta dagen idag kl. 8... med å utsette vekkerklokka te 9 og etter kvert 10... Sto opp ront 10.15, sjekka internett, spilte litt data, spilte piano og slappa av.

13.45... Tid for Formel 1 på den legendariske gatebanen i Monaco og ble kjempeglad for en ekstra spenningsbonus... REGN!! :D Løpet var fantastisk å se på, overraskende få som brøt, men mange frontvinger og dekk som sa takk for seg i tide og utide. Var to ting eg ikkje likte med løpet... 1. Lewis Hamilton vant (Liker ikkje detta av den enkle årsaken at han kjøre McLaren). Og 2. Torpederingå av Sutil fra Force India teamet som gjorde et fantastisk bra løp før han blei torpedert av Raikkonen...

Etter løpet var det rolig avslappning igjenn. Blei utestengt fra kjøkkenet fordi Nina og Steinar var der og lakte middag te meg. Fant seinere ut at det var Pizza der fyll og saus var lagd fra bånn av! Detta blei etterfulgt av hjemmelaga Brownie (Nam)

Seinere på kvelden kom det ein liten gruppe folk innom og ble med å se film (Folkene varierte i antal utover kvelden. Nåken kom, nåken jekk og nåken kom og jekk og kom osv.) Var kvelden for klassiske crazy komedier. Først ut "Robin Hood: Men in tights" etterfulgt av "Naked Gun 2 1/2.

Har fått en mengde med gratulasjonsmeldinger og et par telefoner, Masse klemmer og god mat.

Sette opp et par ting eg har fått i løpet av dagen:

  • Kort... Masse kort. Både kjøpe og hjemmelaga.
  • Littegrann penger
  • Bilde av penger (Tusen takk Pappa :D)
  • "Robin Hood: Men in tights" (Tidenes beste crazykomedie)
  • "The last templar" av Raymond Khoury (bok som ser ut til å være i typisk "National Treasure" stil... Kånge")
  • Diverse snop og Snæx (flau fjortis forkortelse for snacks igjen, hehe)

Har med andre ord hatt en fantastisk dag kor eg har følt meg virkelig værdsatt! Tusen takk te allesammen!! Spesielt te Nina og Steinar som har jort masse for å jørr ein god dag endå bedre!! Takke og alle som støtte meg utenom idet eg går inn i min 8037. dag som singel (hehe... måtte bare nevna det :P)

Ingen kommentarer: