torsdag 7. juli 2011

Oppdatering :o

 

Nei, nå e det på tide med ein oppdatering her.

Siden sist har eg:

  • Blitt eldre
  • Fått bassgitar (og kjøpt forsterker (en liten en)).
  • Fått meg ein slave i kassen (eller, medansatt som eg bestemme over hette det vel).
  • Spist is, masse is.
  • Blitt glad i “Piel De Sapo” meloner.
  • Kjøpt 3 nye album med goood musikk!
  • Ikkje oppretta facebookprofil.
  • Lest heile serien om “Tempelridderen Arn”
  • Rydda hybel (oppte flerre gånger Smile with tongue out)
  • Feira bursdagen te Mormor (90 år!!!)
  • Planta Gressløk og markjordbær (månedsbær), de har nettop begynt å spira.
  • Spist egengrodd rabarbra (steikje kor sur an var!)
  • Oppdatert “Nå lese eg:” rutå te høyre. Den ska nå oppdatera seg etterkvert som eg velge ny bok på librarything profilen min.
  • Sett to nye episoder av “Top Gear”

Eg har nå starta mitt største leseprosjekt herte, nemmelig Snorre Sturlassons Kongesagaer… Detta komme te å ta tid, hehe.

Foresten… Om nåken vett om nåke musikk eg bør sjekka ut (f.eks på spotify), sleng det inn i kommentarfeltet (som e alt for lite brukt) så slenge eg det inn i “Sjekkes ut” spillelistå mi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nya albumet t Trang Fødsel :-)

Unknown sa...

Det e notert og Spotifysert!