torsdag 10. mars 2011

Kom MARS du sjønne milde!

Mars har kommet, plussgradene e på plass (så vidt iallefall) og snøen e i ENDELIG i ferd med å forsvinna for i år (håpe eg…).

I den siste tiå så har eg jobba masse, spist litt og såve ein del. Innimellom så lese eg i ein bok som ingen har hørt om samtidig som instrumental musikk (Elektronika og soundtracks) dure og går i bakgrunnen.

Eg e for tiå blakk, men eg pleie å ha litt nødmat liggande i skaper og frys så eg klare meg ei stond uten nyinnkjøp. Eg må av og te vær litt kreativ (som i går når eg sko laga pølsepasta og mangla både pølser og pasta… (Blei ein god tomatsaus blanda med ris istedet)).

Eg e litt forstyrra om nettene for tiå. Natt te i går våkna eg 3 ganger når eg var i ferd med å dø i et mareritt (kan ikkje sjønna ka eg ska i baksetet på ein bil som har gått igjennom isen på et vann, men…). Ikkje nokk med det, men natt te idag hadde eg nåkk ein vellykka deit (som eg såklart måtte våkna ifra kl. 3 på nattå…). Eg vett ikkje ka som var vanskligast å sovna igjen etter, marerittene eller deiten (fyre godt opp i hjernebarken begge deler virke det som).

Eg har nå invitert meg på besøk te Alf (endå ein middag i boks) og e klar te å nyta frihelgå for fullt. (kanskje eg endelig ska få sett Shrek 4??)

Tror eg slutte med endå ein vits fra “Bad joke of the day” fra Librarything… Vær advart, vitsen e på engelsk og inneholde kristenhumor…

 

A new pastor was visiting the homes of his parishioners.

At one house it seemed obvious that someone was at home, but no answer came to his repeated knocks at the door. Therefore, he took out a card and wrote "Revelation 3:20" on the back of it and stuck it in the door.

When the offering was processed the following Sunday, he found that his card had been returned. Added to it was this cryptic message, Genesis 3:10.

Reaching for his Bible to check out the citation, he broke up in gales of laughter.

Revelation 3:20 begins "Behold, I stand at the door and knock." Genesis 3:10 reads, "I heard your voice in the garden and I was afraid, for I was naked."

Kos dåkke og LA VÅREN KOMME!

Ingen kommentarer: