fredag 11. februar 2011

En gledens dag

Som overskriftå sie så e detta ein gledens dag.

For første gang på ei uka så våkna eg opp idag UTEN hodeverk. Gåturen te jobb gjekk og lettere enn på lenge (te tross for iskald vind og et underlag av frossen slaps (GLATT!)).

Litt ut på dagen fikk eg og SMS om at PCen min var ferdig repparert og klar for henting. Eg blei først glad, og så blei eg nervøs. Tenk å gå med ein nyrepparert pc i ryggsekken på det holkeføret som e nå… Men så fikk eg ein telefon litt seinere på dagen (faktisk idet eg slutta på jobb).

Bilen min e friske igjen! Verkstedet ringte meg kl. 16 (rett før de stengte for dagen), men så snille som de e på Sørlandet Bilverksted så venta de te at eg hadde kava meg ner de 150 meterene fra Expert og te de for å plokka opp bilen. Eg fikk dermed transportert min nyfiksa PC hjem i min nyfiksa bil (blir ikkje bedre enn det!).

Med den oppturen denna dagen har vært så håpe eg at detta og smitte over te de neste dagene. Eg har nemmelig frihelg!

Eg komme nå te å feira med ein liten porsjon med marinert kalkunfillet (Go’ helg på kiwi) og påmmfrii sammen med et glass first price appelsinbrus og ett eller aent på TV.

Det e så hærlig med sånne oppturer av og te!

1 kommentar:

Maria sa...

Sånne dagar e fine :-)