fredag 3. desember 2010

Desember allerede?

Lenge siden eg oppdaterte her. Sist gång eg skreiv mangla eg internett.. Eg lagra det eg skreiv, men fant ut at det var for mye tekst og for lite innhold (sånt blir det når eg prøve å skriva et innlegg om bøker, hehe).

Vil begynna med å gratulera Karen Lovis og Sigurd som idag blei foreldre! Har fått MMS med bilde og greier Open-mouthed smile. Me får talast når eg tar turen hjemom te julå (e vel stuerein då vel? Smile with tongue out)

Eg oppdaga nettopp at alle mina “ansiktsuttrykk” som før vislte som bokstaver nå blir te ikoner, hehe.

Desember e igang, snøen har falt (sammen med temperaturen), julepynten e komt fram (på jobb) og fulestemningen har begynt å snika seg innpå (hjelpe med pepperkaker på jobb).

Årets juleinvestering e en samleboks med se 3 jule CDene + en DVD fra bandet Trans Siberian Orchestra. Eg har vanskelig for å komma i julestemning uten derras musikk, men av ein eller aen grunn så får eg ikkje låv å spilla de når eg står i kassen… hmmm. Bare fordi det e symfonisk-rocka-prog-rock?? Musikkrasisme…

Som den heilt normale personen eg e så har eg for tiå stor trang te å spisa iskrem, helst mens eg ligge å sjelve onna et fleecepledd mens eg lese bok selvsagt. Har og begynt å kjøpa “knaskerøtter”… ennå ein merkelig lyst.

For tå prøve eg å få samla sammen ting som eg kan få satt sammen på ein ønskelista, men det vise seg vanskelig då eg ønske meg alt for mye… Spesielt ting som koste ALT for mye te å ønska seg. Eg e redd for at ønskelistå komme te å framstilla meg som ein bortskjemt drittonge med alt for høye forhåpninger, menmen. Får se koss det går.

Kossen takle du ønskelistå?

1 kommentar:

Christine=) sa...

Eg ønske meg d eg ønske meg så får folk bestamma sjøl om dei vil gi meg d eller ikkje..av broderen har eg ønska meg Israels tur, eller Madagaskar tur...eg tenke at..hei, han fekk heile to ting å velga mellom;) Ønsk i vei du Trond, bare husk å ønska litt fred og krig og sånn o..;)