søndag 23. august 2009

Siden forrige inlegg

Her komme et innlegg om ka som har skjedd siden forrige innlegg. Eg sette det opp som ei ponktlista sånt at det ikkje ska bli så alt for mye skrift og lesa. Ponktene komme IKKJE i kronologisk rekkefølge, men sånn som eg huske de…

  • Internett forsvant ei uka
  • Pcen for på service i 4 uker (ein hardisk som kræsja)
  • De to punktene e hovedårsaken te lite blogging fra mi sia.
  • Har jobba MYE… E stort sett, stå opp, gå på jobb, dra hjem og sov oooog repiter.
  • Bilproblemer. E laus innmat i katalysatoren på bilen min, tror det blokkere for eksosen sånt at motoren blir kvelt…
  • Kjøpt me sykkel!! Ja det e sant, siden bilen ikkje funke heilt så trengte eg nåke og komma meg te og fra jobb med.
  • JA, eg sykle te og fra jobb… Det går fortere for kver dag som går (ettersom eg får bygd opp muskler, teknikk, pust, kondis og alt det greiene der (ikkje det at eg har så fantastiske muskler, teknikk, pust og kondis, men de blir iallefall bedre)
  • Har gått to turer på over en time kver (endå ein årsak te at eg kjøpte sykkel. Tar kortere tid å sykla)
  • Kjøpt endå flerre fisk (5 Black Molly og 5 Venusfisk + 2 Eplesnegler og 1 Asiatisk Jegersnegle).
  • Har møtt Henning Solberg, Cato Menkerud og Eivind Oppland
  • Rydda hybel (minst 5 gånger (blir alltid så fort rotete igjen… sjønne ikkje koffer)).
  • Har lest 3 bøker…
  • Vært på kino to ganger, God film begge ganger.
  • Såg nettopp ett Black Molly yngel!!
  • Burde såva nå.
  • Ska pakka
  • Har fri ei uka!

Tror det var alt for denna gången… Håpe på og få te mer regelmessige oppdateringer framover… Kanskje med bilder?? og kanskje ikkje bare om Akvarium (vurdere og laga in egen akvablogg så det ikkje blir så mye av det på denna bloggen).

Men, nattanatta, eg må hoppa te køys, så eg har sjangs å stå opp tidlig nokk imårå…

Ingen kommentarer: