søndag 23. august 2009

Sånn svarpålistemedspørsmål ting…

Fant denna listå på bloggen te Oddi, såg kjekk nokk ut te å gjør an… Gjore an ferdig før første innlegget inatt, men følte det måtte komma i rett rekkefølge.

HAR DU?

.... ti fingre? Ja.. Og elleve tær

en bukse til over 2000 kr?nei

en ipod? Nei

kort eller langt hår? kort/halllångt

kjørt i fylla? neppe

blondt, rødt eller brunt hår? Ser brunt ut, men e vist «Mørkeblondt» ifølge politidamå på Tysvær lensmanskontor...

bart/skjegg? Litt skjegg bare

allergi? Alt av melkeprodukter som inneholde Laktose (melkesukker), røyk, enkelte parfymer og fysisk aktivitet

piercing? Nei, ser heller ikkje vitsen

tatovering? Ingen, igjenn så ser eg ikkje vitsen

EIER DU....

en bh? eh... Nei??

sangstemme? Nåken påstår det ja...

moped/bil? bil

kredittkort? Nei, like ikkje sånt

en dress? Ja, men an e begynt å bli litt liten. Har finboksa og Blezer da...

en kjole? Ikkje nå nei...

en rosa seng? Nei, men eg har nåken gånger sengetøy som det e rosa på (de var gratis)

et dyr? Nei, men 28 fisker (29 hvis Hafgan fortsatt leve) og et uvist antall snegler.

en rose? Har ein i plastikk som spille ein falsk melodi på rommet mitt i Tysvær.

en boxer? ja

en data? Ja, sjokkerande ikkje sant :P

HAR DU NOEN GANG

.... kyssa en frosk? Ikkje endå, men så e eg ikkje på jakt etter ein drømmeprins heller da...

løpt fra naboen? Åjadda, Gamle Gretne Rassmussen (Han jagde oss vekk fra våre egne busker te og med)

møtt julenissen? Jauda, har vært han og te tider.

blitt operert? Nei.

snakket til deg selv? Jada, spesielt hvis eg e frustrert eller sint.

møtt en kjendis? Ja, møtte 3 stykk sist fredag faktisk (Henning Solberg, Cato Menkerud og Eivind Oppland), Har og solgt gassgrill te Bjørn Eidsvåg (alle dessa har eg troffe på Expert der eg jobbe i løpet av det siste hallåret).

kysset en venns kjæreste? Nei, har nokk ikkje det nei (Det e sant altså!!)

vært i utlandet? Mhm, Norden og Statene, Liten busstur te Nederland og Østerrike (to forskjellige turer)

fått husarrest? Sikkert

fått en 1'er på en prøve? Nei, men fikk 2- på ein norskprøve eingång (var ein sånn teite prøve... Det som e litt ironisk e at det var den prøven eg har lest mest te i heila mitt liv... det vil si at det funke ikkje særlig godt for meg og lesa te prøvene... Prøver e bare et teit konsept!)

vært i en musikkvideo? Nei, men har prøvd og lagd ein sjøl... an blei aldri ferdige

blitt såret? Ja. Blir det ganske ofta, spesielt ved service saker på jobben (vett at eg ikkje ska ta ting te meg, men det funke dårlig i praksis).

VILLE DU NOEN GANG

.... hoppet fallskjerm? Lite sansynlig, Har ein tendens te å få stiger te å vibrera/sjelva fra 2. trinn og oppover. Trond fungere altså dårlig i høyden.

svømmet med delfiner? Nei, men eg har sett delfiner, og spekkhoggere, og niser, og sild, og... Sjøhest...

barbert deg skalla på hodet? Nei, men eg manipulerte et bilde av meg sjøl så det såg ut som om eg hadde skalla meg (ligge ute på bloggen på et tidligere innlegg). Eg var skremmande lite fin på det bilde, hehe. Tror eg vil ha håret mitt eg... Det e jo så deiligt og mykt...

blitt modell? JA.... eh... Nei...

sunget solo på en fotballstadion? Nei, like ikkje fotball, like ikkje stadioner og like ikkje folk som sitte på tribunen (de såkaldte «supporterene» som iallefall ikkje kan synga og som ikkje fortjene å bli songe te)

dratt til Afghanistan? Ikkje hvis eg kan unngå det nei.

HVA SYNTES DU OM....

vinteren? Nokså fine, litt kald, men gir ein god unskyldning te å holda meg inne.

fotball? Hæ? Fot... øh... Aldri hørt om...

Britney Spears? Helst ikkje

bimboer? De kan vær underholdande ja, men e best når du ikkje kjenne de.

Fjortisser? E ikkje så overbegeistra for folk med denna sykdo... øh tilstannen

skolen? Te tider gøy, te tider kjedelig... Komme heilt ann på skolen og fagene

musikk? JA!! Minst to timer daglig!

HVA ER BEST AV

.... kylling eller kalkun? kylling

sony ericsson eller nokia? Sony Ericsson

blondt eller brunt hår? Har alltid trodd blondt, men tror egentlig brunt (faktisk)

jenter eller gutter? Det finnes ikkje nåke bedre kjønn enn jenter, de e så mye søtere enn gutter!

sommer eller vinter? Høst

nettby eller facebook? Blogg (E'kje det den nyaste hypen da??)

loff eller brød? Brød, helst nystekt, med kjøttpålegg og salat og eggerøra og... Nam!

data eller mobil? Data, uten tvil. Bruke stort sett mobilen som klokka...

 

Såntja… Natta!

Ingen kommentarer: