tirsdag 14. april 2009

Chrysler Stratus 2.0 LE

Min nye bil! Har endelig fått bilder av an. Bilen kosta meg 20.000,-
Det e litt småplukk her og der på bilen, men an e absolutt verd pengene! Legge te et par bilder av gliset onna :D

Chrysler1

Chrysler2

Chrysler3

E så fine atte :D

Glede meg allerede te neste långtur (blir hjem te Tysvær då). E ikkje lenge igjen te det heller. Mine planer om bilen e å sløsa penger på an sånt at an holde seg fine lengst mulig. Ska få an inn på ein NAF-kontroll så eg får full oversikt på ka som bør fiksas på an.

Litt teknisk informasjon:

Navn: Chrysler Stratus 2.0 LE
Modell: 1996
Motorytelse: 131 hk
Gir: 5 gin manuell!
Kjørt: 104.000 km
Farge: Mørk rød metallic (vinrød)
Interiør: Lyst

Ska gjør alt i min makt for å dulla med bilen så an vare lenge og forblir fin og god å kjøra.

2 kommentarer:

oddveig sa...

GRATULERA!! så fin den er!!! Kos deg med bilen din du!! Digg! Jeg skal selge min:P hehe digg det og:D

Leif sa...

Dette er jo helt tydlig ett steg nedover fra volvoen hehe