søndag 24. august 2008

Kaktus

Kaktus

Har idag brukt ein del tid på min ikkje så alt for kjente hobby, nemelig Kaktus! Eg har planta om alle mine kaktuser, satt de i større potter og gitt de ny frisk jord. Eg har og planta ein del nye kaktusfrø i mitt lille minidrivhus og eg e sykt spent på om det e liv i de frøene (siste salgsdato på frøene var i år 2000). Av de 5 kaktusene i framkant, så e d kun ein som eg ikkje har planta sjøl (Den "store" heilt te venstre på bilde) Glede meg stort te å se resultatene!

I tillegg te å planta kaktus så har eg rydda!, e bare nåken bøker og CDer som må ryddast på plass, ein grundi ronde med støvsuging og litt oppvask så e d faktisk fint og ryddig i Kjøkkenet/stuå... E stålte av meg sjøl nå :P...

Vurdere og kanskje å få skaffa meg et akvarium, hadde vært kult med ein eller to kulefisker... Må sjekka litt priser på fisker og utstyr først. Tror kanskje det står et akvarium på et kått hjemma hos foreldrene eg kanskje konne fått med meg neste gång eg e hjemma... Angåande pompa og termostat tror eg at eg vil kjøpa inn nytt (vil ha ei nokså stillegåande pompa for eksempel)...

Men nå tar eg meg ein liten TV pause mens eg sitte å nyte synet av at kaktussene mine begynne å gro...

Ingen kommentarer: